po wstępnym rozpoznaniu na posiedzeniu niejawnym skargi konstytucyjnej „[…]” Sp. z o.o. z siedzibą w K. o zbadanie zgodności:
art. 207 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 184 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157,
poz. 1240, ze zm.), „rozumianego w ten sposób, że Spółka dopuściła się nieprawidłowości w Projekcie przez naruszenie Zasad
kwalifikowalności wydatków, co stanowiło podstawę do wydania przez COP oraz Organ decyzji o zwrocie dofinansowania, w podstawach
których odwołano się do utrwalonej i jednolitej, akceptowanej także przez doktrynę, wykładni treści normatywnej przepisu art.
207 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 184 ust. 1 (…) [ustawy o finansach publicznych] polegającej na przyjęciu, że przez «inne obowiązujące
procedury», o których mowa w przepisie art. 184 ust. 1 (…) [ustawy o finansach publicznych], należy rozumieć postanowienia
systemu realizacji programu operacyjnego czy umowy o dofinansowanie, niestanowiące przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
w sytuacji w której Rozporządzenie 1083/2006 wyraźnie wskazuje w art. 2 pkt 7, że za nieprawidłowość, będącą podstawą korekt
finansowych, należy uznać wyłącznie naruszenie przepisów prawa wspólnotowego, co wprost wskazuje na naruszenie przepisów prawa
o charakterze powszechnie obowiązującym, stanowionego zgodnie z obowiązującym[i] regułami i zasadami konstytucyjnymi, a zatem
unijnego jak i krajowego”, z art. 2, art. 45 ust. 1, art. 77 ust. 1 w związku z art. 7 w związku z art. 31 ust. 3 w związku
z art. 87 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej,